Strategische partner
Strategie. Da’s een duur woord, hè? Er kan ook enorm veel onder thuishoren en dat is waarom het veel mensen afschrikt. Het is nochtans een onmisbare schakel voor een bedrijf en het is, omwille van het carte blanche-gehalte één van onze favoriete bezigheden. Bij Mark & Think houden we strategie laagdrempelig. Geen dure woorden, grote marketingplannen en om ter gaafste pitches waar euro’s voor worden aangerekend.
Heel het team spant zich in
“We hebben een erg breed team. Iedereen werkt aan zijn of haar eigen expertise, maar het is tijdens strategische sessies dat iedereen samen aan tafel komt. Die tafel wordt ad hoc samengesteld en telt dan afhankelijk van het project 3 tot 7 Mark & Think koppen, ieders met een eigen achtergrond en eigen insteken, maar iedereen staat er met hetzelfde gevoel van “Yes, let’s go!”.
Concreet
Tijdens zulke strategiesessies komt er altijd veel input, ongeacht of we nadenken over een grote campagne of een naam of een slagzin. Het mooie aan het team is, dat we eigenlijk van allerlei markten thuis zijn. Als je spreekt over strategie, kunnen we niet rond grootheden als Ansoff, Buell en de 6 types of persuasion. Aan ons de taak om dit helder en behapbaar over te brengen aan iedere klant. Mensentaal dus: check!
Hier gaat het om jou
Tijdens een kennismakingsgesprek luisteren we aandachtig en stellen we je veel vragen. Dat moet ook, want we willen exact weten wat je vragen en je noden zijn. Dit doen we allemaal alvorens we een offerte maken. We vinden het belangrijk dat die offerte weergeeft wat we plannen voor jou te doen én we geven je een indicatieve tijdlijn mee. We houden op alle vlakken rekening met jouw budget, want afhankelijk van dat budget kiezen we ervoor om bepaalde dingen wel of niet te doen. Niets zo lastig voor ons dan klanten die mysterieus doen om hun budget. We zijn je partner en willen dat budget nét zo goed mogelijk mee besteden.
Bovenal geloven we in organische groei, want dat is in onze ogen nog altijd de beste manier om inkomsten te genereren en een klantenbestand uit te bouwen. We staan daarom niet afkerig tegen zaken als SEA (adverteren), maar ze moeten passen in het grotere geheel van strategie en op het juiste moment worden ingezet.
En zo heb je een straat(egie) voorsprong
Een klant met een clean sheet of eentje die een doorstart wil maken, we doen het bijzonder graag. Nog geen huisstijl? Wij maken het! Nog geen logo? Wij zorgen ervoor! Nog geen naam? Dan verzinnen wij er samen met jou eentje. Wat we eigenlijk willen zeggen is het volgende; maak een afspraak! Nadien gaan we aan de slag en zorgen we in co-creatie voor een online en offline aanwezigheid van jouw bedrijf. We doen niet liever dan nadenken over jouw strategie, op korte termijn én op lange termijn.
creatie >>